کروس: بنیتز تیم فوق العاده ای می سازد؛ هواداران رئال مادرید من را دوست دارند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کروس: بنیتز تیم فوق العاده ای می سازد؛ هواداران رئال مادرید من را دوست دارند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کروس: بنیتز تیم فوق العاده ای می سازد؛ هواداران رئال مادرید من را دوست دارند

تونی کروس، هافبک آلمانی تیم رئال مادرید مصاحبه ای با شبکه رسمی رئال مادرید انجام داده و در مورد مربی جدید تیم نیز صحبت کرده است.

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های کروس را می خوانیم:

- یک سال از امضای قرارداد شما با رئال مادرید گذشت. از روز معارفه خود چه چیز هایی به یاد می آورید؟

روز بزرگی بود؛ 15,000 نفر فقط برای دیدن من به برنابئو آمده بودند، دیوانه کننده است. این اتفاق در هیچ باشگاه دیگری رخ نمی داد. برای من، امضای قرارداد با این باشگاه روز بسیار ویژه ای بود.

- دقیقاً یک سال پیش جام جهانی را هم فتح کردید. چه خاطراتی از آن تجربه دارید؟

آن هم بد نبود (می خندد). آن هم روز بزرگی بود. هدف ما در آن تورنمنت این بود که جام را بالای سر ببریم و به آن دست یافتیم. ما بهترین تیم آن رقابت ها بودیم؛ چیزی شگفت انگیز. وقتی فوتبال بازی کردن را شروع می کنید، همواره رؤیای قهرمانی در جهان را دارید و در آن سال ما موفق شدیم. فوق العاده بود.

- آیا خاطره مورد علاقه ای از سال گذشته دارید؟

مسلماً چند خاطره دارم. اولین بازی در سانتیاگو برنابئو، که پیروز شدیم؛ اولین گل من برای رئال مادرید، که آن هم در سانتیاگو برنابئو بود. هواداران ما فوق العاده هستند، و فکر می کنم آنها نحوه بازی من را دوست دارند، و من می توانم این را احساس کنم. فصل اول خوبی بود اما حالا، مسلماً ما باید روی فصل جدید تمرکز کنیم تا فاتح عناوین قهرمانی شویم.

- شما تنها چند روز است که با رافا بنیتز کار می کنید، برداشت های اولیه تان چیست؟

خیلی خوب. فکر می کنم او با همه خیلی صحبت می کند. او می خواهد ترکیب خوبی بسازد، یک تیم خوب برای این فصل، و فکر می کنم با او شانس خوبی برای فتح عناوین قهرمانی داریم. امیدوارم سال خوبی باشد.

- این اولین سفر شما به استرالیا همراه با رئال مادرید است. چه فکر می کنید؟

در حال حاضر ما فقط هتل و زمین تمرین را دیده ایم. تا این لحظه چیزی بیشتر از ورزشگاه را ندیده ایم، اما اینجا در استرالیا دو بازی برگزار خواهیم کرد، تا سطح عملکرد خود را بالا ببریم. مطمئناً چیز های بیشتری خواهیم دید. هنوز چهارمین روز خود را در اینجا پشت سر می گذاریم و همانطور که گفتم، ما تنها هتل و زمین تمرین را دیده ایم.

- فصل جدید تقریباً پیش روی ماست، چه انتظاراتی دارید؟

هدف رئال مادرید همیشه یکسان است: قهرمانی در تمام تورنمت هایی که شرکت می کنید. مسلماً تلاش خواهیم کرد تا لیگ را فتح کنیم. این هدف ماست، که همه تورنمنت ها را مثل کوپا دل ری و چمپیونزلیگ فتح کنیم. فصل گذشته دیدیم که چقدر سخت است؛ ما واقعاً به فتح عناوین نزدیک شده بودیم اما هدف ما این است که بهتر شویم و قهرمانی لیگ و چمپیونزلیگ را جشن بگیریم. چمپیونزلیگ پیچیده است چون همیشه 4 یا 5 تیم در رقابت هستند، اما ما تیم فوق العاده ای داریم و برای به دست آوردن آن تلاش خواهیم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 تير 1394 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.